Hungaroring Prémium

A Hungaroring Prémium tréning a legkomplexebb tréningünk, csak haladóknak ajánlott!

A vezetés a Tanpályán és a Hungaroring versenypályán zajlik. A tréning elméleti és gyakorlati részből áll.

A résztvevők a Tanpálya mind a négy gyakorlófelületét használva 10 fős csoportokban hajtják végre a feladatokat. Ezek során a hallgatók felkészülhetnek autójuk ívmeneti viselkedésére, kerülési manőverek során mutatott mozgásukra illetve egyéb vészhelyzetekre. Ezeknek nem csak a hétköznapi közlekedés során, hanem a versenypályán lebonyolított, nagy tempójú feladatoknál is hasznukat veszik.

A Hungaroringen zajló gyakorlatok előtt a csoportot két kisebb, 5 fős csoportra bontjuk. Ezzel kompenzáljuk a versenypályán töltött rövidebb időtartamot. A versenypálya aszfaltcsíkján öt különböző feladat vár a tanulni vágyókra.

Időterv:

08.30 – találkozó a Hungaroring főbejáratánál
08.30-09.00 - instruktori bevezetéssel érkezés a Tanpályára, welcome
09.00-10.00 – vezetéstechnika elmélet
10.00–13.00 – alapozó és vezetéstechnikai gyakorlatok a Tanpálya négy pályáján
13.00-13.30 – ebédszünet
13.30-16.45 – versenypálya gyakorlat
16.45 - zárás


A tréningeken használt pályák: 1. Rántópados pálya2. ABS tesztpálya3. Körpálya4. Lejtő- és hegymeneti pálya és Hungaroring versenypálya


A feladatokat nagy tempóval kell végrehajtani.

  1. Vészfékezés nagy sebességről (100-160 km/h).
  2. Nagy tempójú szlalom. A súlypontváltozásból eredő hatások (gyorsítás, lassítás, kanyarodás) és az ezekre küldött helyes, ill. helytelen válaszreakciók a vizsgálat tárgya. Mennyire képes uralni, irányítani a járművet, milyen a pedálok és a kormánykezelés összhangja.
  3. Nagy sebességű kerülő manőver hegy- és lejtmenetben. Egy három kapuból álló sáveltolásos kerülés, fékezetten végrehajtva. 60-100 km/óra közötti sebességgel.
  4. Komplex, több részből álló feladat. Először egy szűkülő kapusoron (tölcsér) kell precízen keresztül autózni, majd egy hosszú, szintén szűk, nem egyenes folyosón haladunk, végül egy íven történő célfékezés a feladat. Ezt a gyakorlatot lehet időméréssel is csinálni, így a végrehajtás sebessége is kellően gyors lesz.
  5. Komplex, több részből álló feladat. Az első egyenes a kellő sebesség eléréséhez kell, majd egy szűk, szigorú végű kanyar következik. Ezután egy "hangvillába" hajt a vezető, melynél a kijárati folyosót az instruktor hirtelen bemondása dönti el. Végül egy kanyaríven történő irányváltás-sor a feladat.

Következő időpont: Nincs meghirdetve
Ajánlatkérés cégeknek
Miért érdemes képzésbe fektetni?
Flotta szinten milliós nagysegrendű megtakarítás!

A vezetéstechnikai tréningek elvégzése csökkenti a közúti balesetek számát, súlyosságát így csökken az anyagi kár mértéke.

Defenzív vezetés: növeli a vezető biztonságát, csökkenti a stresszhatást, így növeli a balesetek elkerülésének lehetőségét.

Az üzemanyag megtakarításra irányuló tréning díja alig több, mint fél év alatt megtérül.

Kérjen visszahívást kollégáinktól!
Tovább