A rántópad rejtelmei

2014. 12. 09. 17:20

A rántópad okozta nekik a legnagyobb fejtörést. A GSK gyógyszergyár munkatársai nap mint nap nehéz feladatokat oldanak meg – a szakmájukban. Az elmúlt hétvégén azonban a Hungaroringen, a Groupama Garancia Vezetéstechnikai Centrumban tehették próbára magukat, s bár érték őket meglepetések, egyáltalán nem vették zokon, hiszen éppen ezért jöttek.


„Kollégáink közül sokan járnak messziről kocsival, ezért gondoltuk úgy, hogy a rossz idő beállta előtt megszervezünk számukra egy vezetéstechnikai tréninget, s a költségek felét is állta a cég – árulta el az ötletgazda, Nagy Iván. – A tréningnek nagyon jó visszhangja volt a kollégák körében, és valószínűleg folytatása is lesz, hiszen aki túl van az alapokon, az a következő lépcsőfokra vágyik. A visszajelzések alapján mindenki várakozásait meghaladta a tréning, nem gondolták, hogy ennyi mindent fognak tanulni. A legérdekesebb a rántópad volt számukra – a legtöbben nem tudták, miként kell reagálni akkor, amikor így megindul az autó hátulja. A második-harmadik alkalommal azonban már egyre jobban reagáltak. Tetszett nekik, hogy itt tudatos tréning folyik, s hogy nem kell maguktól kitalálni, hogy mi lesz a cselekedeteik következménye a csúszós úton, hanem van, aki szakszerűen elmagyarázza nekik.” 
Két turnusban érkeztek a Hungaroringre a gyár dolgozói – újdonság, hogy a kurzus résztvevői az elméletet e-learning formájában, előre kapták meg, s miután kitöltötték a teszteket, azokat a Tanpálya instruktorai ellenőrizték és kiértékelték, így a pályán már nem kellett az elmélettel tölteni az időt. Rögtön rátérhettek a gyakorlatra. 
A GSK munkatársai két tízes csoportban tették próbára saját magukat a Tanpályán, s ahogy Nagy Iván is elmondta – tervezik a folytatást.