Sokszor bebizonyosodott, hogy a Tulaj A Pályán versenyén a gép sokadrendű kérdés, de azon, hogy mekkora elképesztő pirítást rendezett a teljesen gyári 1,2-es Fabia, még mi is megdöbbentünk. Kellett persze ember is a kormány mögé, Csaba vezetéstechnikai oktató, autó-, és motorversenyzői múlttal, ráadásul a pálya egy részét napi szinten használja is. Ettől függetlenül érdekes a tanulság, vagyis, hogy mennyire sok van még egy teljesen átlagos autóban is, ha megfelelő ember hozza ki belőle.
| Autó | Köridő | ||
| Tavali Dávid | Suzuki Ignis Sport | 71:92:00 | száraz |
| Michelisz Norbert | Hyundai i30 Fastback | 75:75:00 | vizes |
| Ágó Béla | Ford Fiesta 1.3 S | 77:32:00 | vizes |
| Rusznák Tamás | Mercedes-Benz E 220 CDI T-modell | 79:50:00 | száraz |
| Draskovics Andris | Citroen Saxo VTS | 80:24:00 | száraz |
| Bérczi Balázs | Tesla Model 3 Performance | 80:29:00 | száraz |
| Bolla Gyuri | Mini Cooper | 85:09:00 | vizes |
| Csepreghy Dani | BMW 316i (E46) | 87:17:00 | vizes |
| Karotta | Renault Avantime | 93:14:00 | vizes |
| Gajdán Miki | Honda Jazz | 94:52:00 | vizes |
| Becsületesnepper | Toyota Prius II | 94:55:00 | vizes |
| Kapu Erik | Ford Focus II 1,6 benzin | 100:09:00 | száraz |
