HU | EN
Formula-1

 

Missziónk

JELMONDAT

A Társaság jelmondata „Tradíció és innováció”, utalva a versenypálya több, mint három évtizedes múltja során felépített értékekre és tradíciókra, és egyúttal hangsúlyozva, hogy a Hungaroring él, mozgásban van és folyamatosan fejlődik.

TÁRSADALMI SZEREPVÁLLALÁS

A Hungaroring Sport Zrt. számára kiemelt jelentőséggel bír a társadalmi szerepvállalás, a biztonságos versenyzés kereteinek megteremtésén túl a Groupama Tanpálya megvalósításával immár húsz éve aktívan járul hozzá a közúti közlekedés biztonságossá tételéhez. Az évek során az eredményesség növelése érdekében a jogosítvánnyal rendelkező közúti közlekedők képzése kibővült elsőként a leginkább veszélyeztetettnek számító iskolás korosztály számára kidolgozott MiniRing programokkal, ahol a táborok résztvevői a programok során játékos formában sajátíthatják el a biztonságos közlekedés alapjait. A 2017. évben útjára indított KRESZ-Faktor vetélkedő sorozat, kifejezetten a friss jogosítványosok figyelmének felkeltését és ismereteinek bővítését szolgálja.

ORSZÁGIMÁZS, TURIZMUS
 
A Formula–1 vonzerő. Jelenleg is jó néhány ország küzd azért, hogy világbajnoki futamot rendezhessenek, ezért is különösen nagy érték az, hogy a Magyar Nagydíj, a harmadik azon versenyek sorában, amelyek legtöbb F1-es versenyt rendezték zsinórban. 
A Formula–1-es futamért minden rendező országban jogdíjat kell fizetni, de sok turistát és hatalmas bevételt jelent az országnak, arról már nem is beszélve, hogy a Magyar Nagydíj hétvégéjén nem csupán a pályánk, hanem fővárosunk nevezetességei is láthatók a televíziós közvetítésekben, vagyis az országimázs szempontjából is nagyon fontos ez a viadal. 
 
A versenyzők és a csapatok többek között a főváros közelsége miatt is imádják ezt a versenyt – a szurkolók pedig azért, mert a kellemeset összeköthetik a „kellemessel”, vagyis a versenyt a nyaralással.  A tanulmányok szerint a Magyar Nagydíj évente 17.4 milliárd forinttal járul hozzá a GDP-hez, és évi 7.5 milliárd forint adó-és járulékbevételt jelent. A futam élő közvetítését világszerte 69 millió ember nézi, ami 5.3 milliárd forint médiaértéket jelent. A legutóbbi Magyar Nagydíj kapcsán 10854 cikk jelent meg az írott sajtóban, amelyben megemlítették Magyarországot. 
 
Ami a nézőszámot illeti, az utóbbi években 2013 jelentette a rekordot, amikor a négy nap alatt (a csütörtöki boxutca-látogatáson 38 ezren vettek részt) összesen 247 ezer néző volt kíváncsi a viadalra. Tavaly 169 ezren voltak a pályán három nap alatt (csütörtökön 22 ezren). 
Az érdeklődők – legyen szó magyarokról vagy külföldiekről – a versenyhétvégéken túl is ellátogathatnak a Hungaroringre, ahol bepillanthatnak a kulisszák mögé. Járhatnak ott, ahol az F1-esek járnak, készíthetnek fotót a díjkiosztó dobogón, megnézhetik a szoborparkot, amelyben a világbajnokoknak állít emléket, s a versenyirányítást, ahol a nagy döntések születnek. 

STRATÉGIA

A Társaság közép- és hosszútávú stratégiai célja nemzetgazdasági szerepének megerősítse, ezen keresztül Magyarország nemzetközi imázsának fejlesztése és a turizmus fellendítésével hozzájárulni a Nemzeti Turisztikai Stratégia megvalósításához.
A stratégia megvalósításának fő pillérei:

  • Nemzetközi versenysorozatok rendezése (amelyek ismertséget, rangot és jelentős nézőszámot biztosítanak a versenypályának)
  • A versenypálya és kiszolgáló infrastruktúra eredményes hasznosítása (sport és egyéb „corporate” rendezvények, pályabérlések)
  • A Társaság rangjának és feladatkörének megfelelő társadalmi szerepvállalás mind a versenyek résztvevői, mind a környező települések és a lakosság felé

SZERVEZETI KULTÚRA

A fejlődésre vonatkozó célok mellett, legalább ennyire fontos a szervezeti kultúra folyamatos fejlesztése és az integritás erősítése, hiszen a Hungaroring Sport Zrt. kötelékében mindössze 24 állandó munkatárs dolgozik. Ez a szám duzzad fel több százszorosára a nagy nemzetközi versenyek alkalmával, ezért is elengedhetetlenül fontos, hogy a csapat olajozottan működjön, az egyes területek között zökkenőmentes legyen az együttműködés és a bizalom, hiszen a Formula 1-es futamok szervezése során gyors döntésekre van szükség, amelyek az összes szakterület munkáját érintik.
Az együttműködés, az összehangoltság folyamatos fejlesztését a munkaidőn túl is csapatépítő tréningek és közös programok szolgálják annak érdekében, hogy a munkatársak még jobban megismerjék egymást, és hatékonyabban tudjanak együtt dolgozni.

KORRUPCIÓ ELLENES FELLÉPÉS

A Társaság a hagyományaira épít, ennek megfelelően kiemelten fontosnak tartja a hosszútávú, megbízható és tisztességes üzleti kapcsolatok kialakítását az üzleti partnereivel. Beletartozik a hagyományos értékrendbe, amely elutasítja a korrupciót. Az erkölcsileg felelős magatartás, amelyhez szorosan kapcsolódik a korrektség és az átláthatóság, a rendszeres ellenőrzés, illetve a kockázatok folyamatos értékelése, a Társaság sikereinek egyik alappillére.
A Hungaroring Sport Zrt. elkötelezett a korrupcióval szembeni fellépés, a korrupció visszautasítása mellett, ezzel saját munkájának eredményét, és legértékesebb javát, az integritását védi mind belföldön, mind a nemzetközi rendezvényekhez kapcsolódóan világszerte.


Hungaroring Sport Zrt. levelezési cím: H-2146 Mogyoród, Pf. 10. cím: 2146 Mogyoród, Hungaroring út 10.
Telefon.: +36 28 444 444 Fax: +36 28 441 860, E-mail: office@hungaroring.hu
©1986-2018 . hungaroring sport zrt. minden jog fenntartva. ©2018 formula one administration limited, a formula one group company. all rights reserved. f1 formula 1, f1 fia formula one world championship, formula 1, formula one f1 and translations thereof are trademarks of formula one licensing bv, a formula one group company. licensed by formula one administration limited, a formula one group company. all rights reserved
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88004/2015.